رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند از ثبت 4 موقوفه منفعتی به ارزش هزار میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام خزایی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت : از آغاز دي ماه امسال تاکنون 4 موقوفه منفعتی در مجموع به ارزش يك هزارمیلیارد ریال در شهرستان نهاوند به ثبت رسيده است.
 
وی اظهار داشت: درشهرستان نهاوند فرهنگ سازي در زمينه وقف به خوبي انجام شده و وقف نسبت به سال گذشته ترويج بیشتری داشته است و در این راستا از آغاز دي ماه امسال تاكنون 4 موقوفه منفعتي در مجموع به ارزش يك ميليارد تومان در شهرستان به ثبت رسيده است.
 
حجت الاسلام خزایی افزود: اين موقوفات شامل 1.5 دانگ از یک پاساژ سه طبقه در نهاوند، يك ساختمان 200 متر مربعي، قسمتي از اراضي منطقه شاطرآباد اين شهرستان و يك مجتمع خيريه شهداي وحيد در شهر فيروزان به مساحت 235 مترمربع است.
 
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: تاكنون در نهاوند درآمدهاي موقوفات منفعتي بنا بر نيات واقفان در امور قرآني، فرهنگي، روضه خواني و... با توجه به فرهنگ سازي كه در اين زمينه انجام شده است هزينه شده است.
 
وی متذکر شد: نيازهايي در ساير بخش ها از جمله دارو و درمان، كمك هزينه تحصيلي به خانواده هاي بي بضاعت، مسأله ازوداج احصاء و موقوفات جديد با اين نيات وقف شده است.
/2759/